قاب آینه دکوراتیو طرح پریا

قاب آینه دکوراتیو طرح پریا

رنگ قاب: طلایی و طلایی کهنه کاری

ابعاد کل کار: 47×70 سانتی متر

جنس : قاب رزین کامپوزیت + آینه شیشه ای 4 میلی متری

سه سال گارانتی

نصب به وسیله یک میخ کوچک

ادامه مطلبنمایش کمتر
اضافه به مقایسه0
افزودن به علاقه‌مندی‌ها
449,000 تومان بدون مالیات
رنگ
  • طلایی
  • طلایی کهنه کاری
ابعاد آینه
ناموجود
توضیحات

معرفی اجمالی محصول:

آینه ها از دیرباز مورد توجه انسان ها بوده اند. سطح صیقلی آینه ها، بازتاب بالایی که این سطح صیقلی به آنها می بخشد، انعکاس نور و فضا و تصویر زیبایی که از این انعکاس پدید می آید، دلایل جذابیت و حضور دائمی آینه ها هستند. آینه ها هیچ وقت تکراری نمی شوند و در هر سبکی از دکوراسیون داخلی می توانید آنها را پیدا کنید.
آینه دکوراتیو جدید طرح پریا، گرچه از سبکی کلاسیک برخوردار است اما جذابیت بالای این فرم کلاسیک، همچنان مخاطبان خاص خود را دارد. این آینه از قابی حجمی به شکل نقش برجسته برخوردار است. نقش برجسته اغلب نمایانگر فضاهای کلاسیک و سنتی است اما این آینه به واسطه ی سایز متوسطی که دارد، امکان تعبیه در دکورهای مدرن را هم پیدا می کند و به کلیت فضا لطمه ای نمی زند و در عین حال تضاد جالبی را بین دو فضای مدرن و کلاسیک به وجود می آورد.

طراحی قاب های دکوراتیو به گونه ای است که در دید مخاطب بخش جدایی از دیوار نباشند ،بلکه طرحی از دل خود دیوار باشد . مدل اولیه قاب آینه پریا که برای تولید انبوه ساخته شده ، هنر دست استادکاری هنرمند است که طرحی احساسی را در قالب یک قاب طراحی کرده و ساخته است.  طرح این قاب آینه شامل طرحی فیگوراتیو در میان چیدمانی از گل و برگ های زینتی است.
این آینه چه بر روی دیوار سفید در اتاق خواب ، چه روی کاغذ دیواری در سالن پذیرایی یا روی ستون ، با طرح زیبا و رنگ جذاب خود بخشی پر رنگ در دکوراسیون شما خواهد بود . قاب پریا با آینه دایره ای منعکس کننده انرژی مثبت در فضای خانه است .همچنین رنگ آمیزی چند مرحله ای روی قاب آینه دکوراتیو پریا محصولی بی نقص را به نمایش می گذارد .


آینه ی دکوراتیو پریا، علاوه بر آینه ی دایره ای شکل اش که جنبه ی کاربردی دارد، یک عنصر تزیینی زیبا محسوب می شود و به واسطه ی قاب زیبایش، به یک عنصر تجسمی نیز بدل شده و شما را از نصب تابلو بر روی دیوار بی نیاز می کند.


ابعاد این آینه ی منحصر به فرد، 70.47 سانتی متر است و جنس آن از آینه ی شیشه ای مرغوب است.

رنگبندی:

این آینه در دو رنگ طلایی و طلایی کهنه کاری شده تقدیم شما میگردد,نمونه این دو رنگ را مشاهده نمایید:

تفاوت رنگبندی قاب آینه دکوراتیو طرح پریا

ضمانتنامه :

این آینه دارای گارانتی سه ساله طلایی می باشد . این گارانتی شامل : هرگونه شکستگی حین تحویل - تغییر رنگ در اثر رطوبت و نور شدید ، جوش و موج در آینه شیشه ای است .

طریقه نصب:

نصب محصول به وسيله يك ميخ كوچك روي ديوار انجام می شود.این آینه قابلیت جابجایی از مکانی به مکان دیگر را نیز دارا می باشد.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

نوع محصول
آینه دکوراتیو
گارانتی
گارانتی سه ساله
جنس آینه
رزین کامپوزیت
ضخامت
5 میلیمتر
قابلیت جابجایی
دارد
نظرات
در حال حاظر نظری برای این محصول درج نشده است؛ میتوانید در ادامه نظر و یا پرسش خود را در مورد این محصول مطرح نمایید. به تمامی پرسش ها پاسخ داده میشود.

ثبت نظر شما

  • ارزش خرید:
  • کیفیت ساخت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگذاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
49,000 تومان
آینه پروانه ای طرح پرواز خیال رنگبندی: طلایی,نقره ای در دو جنس آینه مولتی استایل و آینه پلکسی گلاس شامل 25 عدد پروانه بال تا بال بزرگترین پروانه: 10 سانت بال تا بال کوچکترین پروانه: 4 سانت ابعاد بعد از نصب:...
کالاهای مشابه
69,000 تومان
مجموعه آینه قلب فانتزی (توخالی) رنگبندی: طلایی,نقره ای جنس: مولتی استایل آینه ای شامل 50 عدد قلب توخالی ابعاد هر قلب: حدودا چهار سانتی متر بهترین ابزار برای تزئین فضای بین کابینتی، کمد دیواری و کابینت قابلیت...
59,000 تومان
مجموعه آینه قلب فانتزی (توپر) رنگبندی: طلایی,نقره ای جنس: مولتی استایل آینه ای شامل 50 عدد قلب توپر ابعاد هر قلب: حدودا دو و نیم سانتی متر قابلیت جابجایی: دارد از این محصول همچنین میتوان به طور پراکنده بر روی...
49,000 تومان
آینه پروانه ای طرح پرواز خیال رنگبندی: طلایی,نقره ای در دو جنس آینه مولتی استایل و آینه پلکسی گلاس شامل 25 عدد پروانه بال تا بال بزرگترین پروانه: 10 سانت بال تا بال کوچکترین پروانه: 4 سانت ابعاد بعد از نصب:...

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم