خرید گردنبند با عکس دلخواه | فروشگاه اینترنتی کرمان استور

ناموجود
470,000 تومان
گردنبند یانی یه گردنبند خاص و منحصربفرده. ما عکس و طرح دلخواهتون رو داخل این گردنبند قرار میدیم. البته چاپ نمی‌کنیم. عکستون توسط قرارگیری لایه‌های مختلف رنگ سفید روی همدیگه تشکیل میشه. موقعی که پشت گردنبند نور نباشه،...
ناموجود
399,000 تومان
گردنبند نوران یه گردنبند خاص و منحصربفرده. این گردنبند با عکس دلخواه شما تولید میشه و شب تابه. این محصول در دو سایز 3 و 4 سانتی متری تولید میشه جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این گردنبند خاص,بخش معرفی اجمالی محصول و...

گردنبند با عکس دلخواه چگونه تولید میشود؟

گردنبند با عکس دلخواه

گردنبند با عکس دلخواه یه گردنبند خاص و منحصربفرده, عکس و طرح دلخواهتون داخل این گردنبند قرار میگیره و میتونه یه محصول شیک برای ثبت تصاویر شما باشه.با این کار خاطرات شما داخل یه گردنبند شیک جاودانه میمونه.

گردنبند مردانه با عکس دلخواه چه مشخصاتی دارد؟

همانگونه که بالا گفته شد گردنبند مردانه با عکس دلخواه ؛به گونه ای تولید میشود که عکس و طرح دلخواهتون داخل این گردنبند قرار میگیره البته چاپ نمی‌شه. عکستون توسط قرارگیری لایه‌های مختلف رنگ سفید روی همدیگه تشکیل میشه. موقعی که پشت گردنبند نور نباشه، عکس دیده نمیشه. برای اینکه عکس داخل گردنبند رو ببینید باید اونو جلوی نور بگیرید.

گردنبند مردانه با عکس دلخواه

چاپ عکس روی گردنبند چگونه انجام میشود؟

اگه بخوایم دقیق‌تر و کاملتر بگیم، چاپ عکس روی گردنبند به وسیله‌ی قرارگیری چندین لایه‌ی رنگ ساخته میشه. چندین لایه رنگ با ضخامت‌های مختلف روی هم قرار میگیرن و وقتی آویز رو جلوی نور میگیریم، نور از این لایه‌ها عبور میکنه و تصویر رو شکل میده. با دست کشیدن روی این صفحه، پستی بلندی احساس می‌کنید که همون لایه‌های مختلف و با ضخامت‌های مختلفی هستن که توسط رنگ ایجاد شدن و روی همدیگه قرار گرفتن. این لایه‌ها خیلی مقاوم و ماندگار هستند و به راحتی خراشیده و یا از بین نمیرن.

گردنبند رزینی با عکس دلخواه

گردنبند رزینی با عکس دلخواه رو میتونید از بازار سفارش بدید,جنس گردنبند های ما عموما از برنجه و آویز اون یا با چرم مصنوعی تولید میشه و یا با آبکاری کروم.

سفارش گردنبند با عکس دلخواه

سفارش گردنبند با عکس دلخواه

برای سفارش گردنبند با عکس دلخواه,میتونید یکی از محصولات ما رو انتخاب کنید,گردنبندهای ما به صورت شب تاب نیز قابلیت تولید را دارند.عکستون رو برای ما ارسال کنید و ما اون رو براتون با بهترین کیفیت تولید میکنیم.این گردنبندها میتونن بهترین محصول واسه کادو دادن برای همه مناسبت ها باشند.کرمان استور یکی از بهترین فروشگاه ها در زمینه تولید محصولات خطای دید میباشد.

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم