آیا تیک تاک ساعت به خاطره ها میپیوندد؟

حتما شده تا حالا تو یک شب گرم تابستانی یا تو یک شب سرد زمستانی,داخل رختخواب,اونجایی که هیچ صدایی به گوش نمیرسه الا تیک تاک ساعت؛همین صدا رو مختون باشه و نذاره بخوابین؟ صد البته که این صدا واسه خیلی ها حکم لالایی رو داره که باهاش انس گرفتن و تا اون صدا نباشه خوابشون نمیبره,اصلا گویا مادر دومشونه, بعضیا هم هستند که اصلا براشون مهم نیست که این صدا وجود داشته باشه یا وجود نداشته باشه,کلا در حالت خنثی به سر میبرند.

کودک خواب الود

افراد زیادی وجود دارند که از بس به این صدا حساسیت و آلرژی دارن که پا میشن و اون ساعت و خورد و خمیر میکنن,باورتون نمیشه؟یکی از مشتریامون میگفت من به تیک تاک صدای ساعت حساسیت دارم ,ساعت قبلیمون رو خورد کردم,چون صدای تیک تاک میداد و رو اعصابم بود.ما هم بهش ساعت های روانگرد بدون صدای خودمون رو معرفی کردیم و مشکلش رو حل کردیم.

اگر قصد خرید ساعت دیواری دارید,و به صدای موتور ساعت ها حساسیت و آلرژی دارید,ما بهتون پیشنهاد میکنیم از مدل های ساعت دیواری فانتزی ما که دارای موتور روانگرد بدون صدا هستند دیدن کنید,این ساعت ها دارای موتور روانگرد بدون صدا بوده و هیچ صدایی از خود تولید نمیکنند.

اینطوری هم شما میتونید در آرامش کامل یه چرت لذت بخش بزنید و هم این صدای تیک تاک ساعت به خاطره ها خواهد پیوست.

چند مدل از ساعت دیواری های فانتزی و بدون صدای ما:

ساعت دیواری فانتزی بدون صدا

ساعت دیواری فانتزی بدون صدا

ساعت دیواری فانتزی بدون صدا

ساعت دیواری فانتزی بدون صدا

اگر تمایل به دیدن بقیه مدل ها دارید؛ لطفا اینجا کلیک کنید.

کانال های تلگرامی کرمان استور

درباره‌ی mohamada

محمد علی ابوالقاسمی هستم,موسس وب سایت کرمان استور,چند سالی هست که در زمینه فروش ساعت و استیکر دیواری در خدمت شما سروران گرامی هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *