۷ روش قابل اجرا و ارزان در طراحی دیوار داخلی دکوراسیون منزل + عکس

دکوراسیون داخلی منزل امروزه تبدیل به یکی از مسائل مهم برای اکثر افراد شده است ، اینکه چه ترکیب رنگی در خانه به کار بگیریم و یا از چه سبک طراحی و نورپردازی ها استفاده کنیم همه و همه زیرشاخه های طراحی دکوراسیون حرفه ای منزل است ؛ در این مقاله قصد داریم به ۷ روش قابل اجرا و ارزان در طراحی دیوار داخلی دکوراسیون منزل بپردازیم.

۱- یکی از روش های جلا دادن به دیوارهای منزل,استفاده از قاب عکس های شیک,ساعت دیواری های شیک و یا حتی استفاده از استیکر های دیواری به همراه استفاده از نورپردازی های کلاسیک می باشد.

استفاده از قاب های عکس به همراه ساعت دیواری بر روی دیوار منزل میتواند دکوراسیون منزل را بیش از پیش دستخوش تغییر کند و زیبایی خاصی به آن بدهد,همچنین اگر اتاق را رنگ جدیدی زده اید، رنگ قاب عکس ها و ساعت دیواری ها را نیز با رنگ اتاق هماهنگ کنید.

۲- همیشه از نورپردازی بهره بگیرید.نورپردازی جلای خاصی به دکوراسیون دیوار شما می دهد,استفاده از اینه های دکوراتیو و یا برچسپ های دیواری به همراه نورپردازی بر روی دیوار می تواند بسیار شیک جلوه دهد,به خصوص در شب.

7 روش قابل اجرا و ارزان در طراحی دیوار داخلی دکوراسیون منزل

۳- از قاب عکس به همراه استیکر دیواری بالای شومینه و یا تلویزیون استفاده کنید. از نظر کارشناسان دکوراسیون داخلی ، بهترین اشیا دکوری بر روی شومینه و یا تلویزیون استفاده قاب عکس ها و یا استیکرهای دیواری هستند.

7 روش قابل اجرا و ارزان در طراحی دیوار داخلی دکوراسیون منزل

۴- استفاده از برچسب و یا استیکر های دیواری با رنگ های مختلف و یا ترکیبی بر روی دیوار رنگی و یا دیوار دارای کاغذ دیواری نمای فوق العاده ای خواهد داشت.

7 روش قابل اجرا و ارزان در طراحی دیوار داخلی دکوراسیون منزل

۵- استفاده از ساعت دیواری های مدرن بر روی کاغذ دیواری ها به همراه نورپردازی نیز توصیه می شود,ساعت دیواری های مشکی و طلایی بر روی کاغذهای دیواری میتواند به طراحی هر چه بهتر دکوراسیون داخلی کمک کند.

7 روش قابل اجرا و ارزان در طراحی دیوار داخلی دکوراسیون منزل

۶- همچنین با استفاده از ساعت های دیواری نقره ای و نورپرادزی  روی آن ها میتوان دکوراسیون دیوار منزل را متحول نمود.

7 روش قابل اجرا و ارزان در طراحی دیوار داخلی دکوراسیون منزل

۷- پرکردن دیوار با آینه های دکوراتیو میتواند بهترین نما را به دیوار شما دهد و دکوراسیون شما را متحول نماید.

به طور کلی استفاده از نورپردازی بر روی دیوار,به همراه قاب های عکس,استیکر و برچسب های دیواری و آینه های دکوراتیو میتواند دکوراسیون شما را به طرز فوق العاده ای شگفت انگیز کند.

اگر تمایل داشتید،می توانید از مدل های ساعت دیواری, آینه های دکوراتیو و برچسب و استیکرهای دیواری ما دیدن نمایید.

کانال های تلگرامی کرمان استور

درباره‌ی mohamada

محمد علی ابوالقاسمی هستم,موسس وب سایت کرمان استور,چند سالی هست که در زمینه فروش ساعت و استیکر دیواری در خدمت شما سروران گرامی هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *