تفاوت آینه های دکوراتیو پلکسی گلاس و آینه های شیشه ای

آینه های شیشه ای همان آینه هایی هستند که همه ما در منزل داریم و از جنس شیشه می باشند ,وجود جیوه در پشت شیشه,باعث آینه ای شدن شیشه می شوند. اما بحث اصلی ما ؛آینه های پلکسی گلاس می باشد,اینکه چه فرقی با آینه های معمولی دارند.

تفاوتی که پلکسی آینه ای با نوع شیشه ای آن دارد، تنها در شیشه یا پلکسی بودن ورق می باشد. آینه های پلکسی گلاس,از ورق پلکسی به علاوه جیوه تشکیل می شوند,وجود جیوه پشت ورق های پلکسی گلاس؛باعث ایجاد حالت آینه ای ورق پلکسی گلاس می شوند.آینه های معمولی کم کم جای خود را به پلکسی آینه ای داده اند زیرا نگه داری آن آسان تر است و در برابر ضربه های شدید مقاوم تر می باشد. پلکسی آینه ای معمولا در دو رنگ نقره ای و طلایی تولید می شوند. به طور کلی اگر بخواهیم تصویر واضحی از آینه های پلکسی به شما بدهیم,آینه های پلکسی چیزی بین طلق و شیشه می باشند.

ورق پلکسی گلاس

همچنین پیشنهاد میکنیم ببینید: نمونه های نصب شده محصولات

از تفاوت های عمده آینه های پلکسی گلاس با آینه های شیشه ای ؛میتوان به این موارد اشاره کرد:

وزن سبک تر نسبت به آینه های شیشه ای؛

مقاومت بهتر نسبت به شکستن؛

کاربرد آینه را عموما تا فاصله یک متری دارند؛

ایمنی بودن پلکسی آینه ای نسبت به پلکسی شیشه ای؛

قیمت بالاتر آینه های پلکسی.

در اینجا عکس تعدادی از مدل های آینه دکوراتیو پلکسی ما را میتوانید مشاهده نمایید,برای مشاهده دیگر مدل ها و یا خرید آینه های دکوراتیو به این لینک مراجعه نمایید.

آینه پلکسی گلاس

کانال های تلگرامی کرمان استور

درباره‌ی mohamada

محمد علی ابوالقاسمی هستم,موسس وب سایت کرمان استور,چند سالی هست که در زمینه فروش ساعت و استیکر دیواری در خدمت شما سروران گرامی هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *